zondag 9 mei 2010

Kaart met nestabilities en bloemen

Met de nestabilities en de nieuwe E line flowers van Prima Flowers maakte ik deze leuke kaart.
Eerst heb ik de grote cirkel gesneden en toen de kleine er schuin in gelegd. Hierdoor krijg je een heel leuk effect.
In de kleine cirkel heb ik een 3d vel gebruikt. Er moest nog wel wat geknipt worden om te zorgen dat hij precies paste in de schulp rand.
Om de kaart af te maken heb ik 2 bloemen op elkaar gelegd en er meeldraden in gestoken.
Deze heb ik aan de achterkant van de bloem vast geplakt met Glossy Accents. Nadat alles droog was heb ik de uitstekende draden afgeknipt en alle bloemen met glossy accents op de kaart geplakt.
"Proficiat"is op de kaart gestempeld. Maar je kan natuurlijk ook altijd een sticker gebruiken.

Veel hobby plezier

1 opmerking:

  1. Wat een lieve kaart!
    Wanneer komt er een DT team bij jou.
    Dan kan je alle werkjes die met bepaalde producten gemaakt zijn laten showen voor het product van de week of de maand.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails