maandag 8 november 2010

Video 20: Grungepaper armband



Met de perlen-pen van Viva decor heb ik de armband nog wat meer effect gegeven.

Deze armband heb ik roze geverfd en bestempeld met de vleugels uit de viva decor stempel lijn. Zowel de armabnd als de bloemen zijn met glimmermist bewerkt. Het roze glimmereffect komt helemaal tot zijn recht. In het midden van de bloem zit een glitterbrad. Dit geheel heb ik met een lijm pistool precies tussen de vleugels geplakt. De sluiting is dit keer een gewone drukknoop.





Deze armband heb ik donkerbruin geverfd. Met zwarte stozon inkt heb ik bloemen gestempeld. Als kern van de bloem heb ik strassstenen geplakt.
Omdat deze arband wat breder is heb ik twee kleine drukknopen gebruikt.



In de orginele grungeboard arbanden worden hitch fasteners gebruikt. Maar ik heb ervaren dat een normale drukknoop toch iets efficienter is.
De keus is aan jouw.
Veel hobby plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails