woensdag 22 juni 2011

Giveaway!!!!!

Met het BasicGrey paperpad heb ik nog zitten rommelen en er nog een paar kaarten mee gemaakt. Het is ook zulk veelzijdig papier.

De blokjes met het verschillende papier zijn gesneden op 2 x 2cm. Als een collage is alles als een mooi geheel op de kaart geplakt.

De stempel is van Daisy & Dandelion: Candyfloss & Marshmellow. Deze heb ik ingekleurd met distress inkt Frayed Burlap.





Voor deze kaart heb ik een malletje gemaakt en daar allemaal lijnen op getekend. Deze zijn uitgeknipt en overgetrokken op design papier. Je kunt het patroon aanpassen naar elk gewenst model.

Als je alle delen weer op elkaar plakt ontstaat het orginele "malletje" weer.

Alle randen zijn bewerkt met frayed burlap distress inkt.

Met de stempel van Candyfloss & Marshmellow is het vindertje en de tekst gestempeld. De vlinder is op een ander design gestempeld en uitgeknipt.




Natuurlijk doen we nog een Giveaway of te wel we geven een kadootje weg.
We geven een Sew Easy weg.



En wat moet je daar voor doen.

Laat een leuk berichtje achter. Je hoeft geen volger te zijn (is natuurlijk wel leuk). En iedereen kan dus mee doen.

Je kunt tot aanstaande zondag iets achter laten. Maandag kiezen we een willekeurige winnaar uit.




Je kunt ook nog een berichtje sturen voor de giveaway van gisteren (21 juli). Ook voor deze prijs kun je tot zondag een bericht achter laten.


Veel hobby plezier

5 opmerkingen:

  1. de kaartjes zijn weer super!!

    groetjes, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Wat een leuke kaartjes weer ! Heel ander soort kaartjes wat ik maak en daarom juist zo leuk om te zien ! Even nieuwe inspiratie !! En dan bof ik vandaag weer dat ik mee mag doen met een nieuwe candy! Bedankt! Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kaart met al die blokjes is echt superleuk! En ik waag ook graag een gokje voor de sew easy, handig apparaatje lijkt me!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Kreatief,
    weer leuke creaties gemaakt,
    mooie kleurtjes!
    Leuk dat jullie trakteren!
    Groetjes van Daatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die met die blokjes ga ik onthouden voor mijn moeder. Helemaal leuk! Kom ik ook een keer van mijn kleine stukje papier af.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails