donderdag 13 oktober 2011

Halloween lampion

Is hij niet super griezelig?
Met de tasjes van DoCrafts heb ik een leuke lampion gemaakt.
Op het internet heb ik een pompoen gezicht uitgezocht. In Amerika snijden ze elk jaar met halloween een figuur uit een echte pompoen. Dus lang zoeken was het dus niet. Zoek via google naar "pumpkin faces" en je vind de meest geweldige figuren.
Eerst heb ik het gezicht uit het oranje papier gesneden. Daarna op de tas gelegt en de openingen met een potlood overgenomen.
Het is wijs om de openingen op de tas iets groter uit te snijden/knippen.
Achter het oranje papier heb ik vliegerpapier geplakt. Probeer het oranje papier zo voorzichtig en recht mogelijk op de tas te plakken.
Verder heb ik de tas versiert met een tag en wat griezelige stickers.



Ik heb er een lichtje met batterijen in gedaan. Ik denk dat het niet echt veilig is om er een echt waxine lichtje in te doen.


Halloween mag dan een griezelfeest zijn, maar deze lampion maakt het wel een stuk gezelliger.

Veel hobby plezier

2 opmerkingen:

  1. waar koop je die tasjes? groetjes marie-lou (ik heb geen login ofzo)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Marie-Lou,

      Wij verkopen de tasjes bij ons in de webwinkel. Mocht je in de buurt van onze winkel wonen, dan kun je altijd langs komen.

      Groet,
      Marion

      Verwijderen

Related Posts with Thumbnails