vrijdag 10 februari 2012

Valentijns Deurhanger

Deze deurhanger heeft voor deze tijd van het jaar een echt Valentijns tintje. Maar je kunt 'm natuurlijk de rest van het jaar ook ophangen.


Met een stans van DoCrafts (Doorplate XCU503008) heb ik de basis van de deurhanger uitgesneden.
Ik heb stickers en bling gebruikt voor de versiering. De tekst Welkom komt van een zilveren alfabet contour stickervel. Met een rode watervaste stift heb ik deze een kleurtje gegeven.


De twee maten styropor harten zijn eerst helemaal ingesmeerd met lijm (multi coat of chemage). Nadat het hele hart voorzien was van lijm heb ik er rode glitters over gestrooid. Goed laten drogen!
Met kettelstiften en mooi lint heb ik alle onderdelen met elkaar verbonden.



Veel hobby plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails