dinsdag 6 maart 2012

Vilt tas

Van een stuk vilt heb ik deze leuke tas gemaakt.
Dit vilt is lekker dik en we hebben verschillende kleuren in voorraad. Omdat het een lengte heeft van 90 cm leent het zich heel goed voor het maken van de mooiste decoraties.
Om het vilt goed te kunnen naaien op de naaimachine is het aan te raden om een jeans naald te gebruiken. Deze naald is een stuk scherper dan een gewone naaimachine naald.


Voor de decoratie heb ik gekozen om het vilt uit te stansen met een Tim Holtz Alterations stans.
Het knoopje maakt de bloem af.
Natuurlijk kun je het vilt ook in een leuke vorm knippen.


De hengels zijn ook afgewerkt met een bloem.


De zilveren knopen en het grijze vilt vormen een mooi geheel.


De tas is niet bedoeld om er boodschappen in te doen.
Maar als decoratie-tas waar je "rommeltjes" in doet, staat deze tas leuk in elke woonkamer.

Veel hobby plezier

3 opmerkingen:

  1. Wauw Marion, wat een gaaf idee voor op de kinderkamer, daar zijn altijd spulletjes genoeg die een plekje zoeken, zulke manden/tassen zijn daar perfect voor. Leuk in vrolijke kleuren.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk geworden meid! Jij hebt toch altijd hele kreatieve ideeen.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi!
    kun je mij vertellen welk vilt ik nodig heb. Heb online gekeken maar zie verschillende soorten met zeer uiteenlopende prijzen. Wil een stevige tas maken maar ook en kleine decoratie of een anders project zoals een etui ofzo.
    Hopelijk kun je me op weg helpen?!
    Groetjes Arianne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails