vrijdag 4 mei 2012

Sizzix framelits: Kite

Met deze framelits heb ik een mooie layout en een kaart gemaakt.
Je kunt met deze set stempelen, maar er zitten ook stansen bij zodat je de gestempelde motieven precies kunt uitsnijden.

De vlieger en de teksten van de stempels inspireerde mij meteen.
Ik wilde een Layout maken en wist precies welke foto's ik daarvoor ging gebruiken.
Het papier van BasicGrey, de kleuren , de vliegers en natuurlijk de oude foto's (oh wat waren we toen nog jong hahahaha). Als ik naar deze layout kijk dan komen er een hoop leuke herinneringen naar boven.





Voor de kaart heb ik de tekststempels bij elkaar gelegd en op een acylblok geplakt. Deze heb ik een aantal keer op papier gestempeld met blauwe inkt van Memento (Bahama Blue).
De binnenkant van de vlieger is met dezelfde inkt gestempeld. Voor het blauwe randje van de wolk is ook deze inkt gebruikt.
Ik vond het mooi om alles in één bepaalde kleur te houden. Dit gaf rust aan de kaart.
verder heb ik mooi glitter karton gebruikt. Zo heeft mijn kaart een glamour tintje gekregen.




Veel Hobby Plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails