vrijdag 23 november 2012

Kerstkaart 2012 #7

De basis kaart is een witte kaart van 12 x 17 cm.
Ik ben begonnen met de achtergrond van de kaart.
Alle design vellen zijn scrapbook vellen van de Making Memories serie Twinkle.
Onderaan het groene design papier heb ik een rand geponst.
Daar onder is een mooi rood vel in dezelfde breedte geplakt.
Daarna ben ik begonnen met het uitsnijden van de vierkantjes.
Alle vierkantjes zijn 3½ x 3½ cm. Ik heb verschillende motieven gebruikt (allemaal van de Twinkle serie)
Alle randjes zijn bewerkt met wat distress inkt.
Ik heb even zitten puzzelen met wat de leukste volgorde van de vierkantjes zou zijn. Het moet er tenslotte wel mooi uitzien. Hierna kon ik deze allemaal op de kaart plakken.
Om de ruimte tussen de vierkantjes en de geponste rand iets te verkleinen heb ik een randje papier net boven de geponste rand geplakt.
Om de kaart nog leuker te maken heb ik sterren geponst met goud glitter papier.
Deze heb ik hier en daar met wat foam tape op de vierkantjes geplakt.
De kerst wens is op het rode design papier onder aan de kaart geplakt.
 
 
Veel hobby plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails