dinsdag 6 augustus 2013

De vakantie is weer voorbij!!!!

Ik ben er weer! De vakantie is weer voorbij.
Wat gaan drie weken toch snel!
Maar we hebben genoten en zijn weer lekker uitgerust. En daar gaat het tenslotte om.
Ik ben al een week aan het werk, en heb het al lekker druk gehad. We vielen meteen met de neus in de boter door een lekkage in de kantine. Er was door extreem veel water een hele plafond plaat naar beneden gekomen en nog één was al aardig doorgezakt.
Ik kan je vertellen dat deze platen een hoop water opnemen, maar een ongelofelijke troep achterlaten. Overal lag pulp. En omdat dit de eerste werkdag was heeft het ook een tijdje geduurd voordat ik eindelijk de boel kon opruimen.
De volgende dag kwamen er dozen binnen met nieuwe artikelen. Tja, ik heb mij niet verveeld die week.
De nieuwste collectie van Marianne design is er. En ook weer het nieuwe hobbydols boekje (is al bijna weer uitverkocht, hij gaat snel!)
Ik ben de rest van de week bezig geweest met het organiseren van alle nieuwe leuke spulletjes.
Deze week komt er weer een nieuwe Hobbyzine. Een kaarten special in kerst stijl.
We worden lekker bezig gehouden.
Ik ga binnenkort weer beginnen met nieuwe voorbeelden. Ze zitten in mijn hoofd en moeten er alleen nog even uit. Helaas zit er nog een beetje teveel vakantie in mijn hoofd, maar die maakt binnenkort vast een beetje ruimte voor de hobby.
Mocht je zelf een leuke kaart of ander project willen laten zien dan mag dat natuurlijk altijd. Als we elkaar kunnen inspireren dan is dat altijd goed.

Groetjes
Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails